Akbasinci Dun misafirim vardi pirinc pilavi yaptim o kadar fazla yapmis ki gorumcem cok kaldi bugun dolapta durdu tuketemedik yarin isitsam bir problem olurmu kac gunde tuketilmeli atmak istemiyorum ziyan olacak
nevamm1 Akbasinci içinde tavuk suyu varsa 3 gün kadar dolapta beklese bir sikinti olmaz canım ustune çok az su ve yağ ekleyerek isitirsan tadida bozulmaz.
blueberyy00 Akbasinci yayla çorbasına çevirebilirsin ben kalan pilavı genelde öyle değerlendiriyorum güzel oluyor
MerveAknc Keşke bu gün değerlendirme şansın olsaydi ben öyle kalınca içine yeşillik ve baharat koyup dolma yapıyorum çokta güzel oluyor hemen pişiyor
Akbasinci blueberyy00 yayla corbasi icin fazla kaldi yani kucuk boy pilav tenceresine aktardim baya misafir vardi fazla yapmislar yani corba bile yapsam kaliyor ne yazikki
Akbasinci Sinemmmasya napacagimi bilemedim bende normalde evde kendimize yapinca 2 kisilik yapiyorum olcuyu kalabalik misafir vardi aman yetmez millet ac kalmasin dendi fazla yaptilar
blueberyy00 Akbasinci yazık olmuş o zaman ne diyeyim bir kısmını değerlendir en azından kalanı da yapacak birşey yok yenmezse
Selin12- Akbasinci çok fazlaysa eğer buzluğa koy posetleyip ben arada yapıyorum o şekilde ısıtıp yiyoruz çorbaya koyuyorum