2 aylık bir bebeğim var.çok zor uyuyor ve çok kolay uyanıyor. İnternetten araştırdım bebeğimin günde 14-16 saat kadar uyuması gerekiyormuş ama bebeğimin çok uykusu olmasına rağmen gece gündüz bir kaç saat zarzor uyuyor ama uyuması gereken saati uyumuyor gazını çıkarıyorum.bebeğim uyumayınca bende uyuyamıyorum bu yüzden sütüm az oluyor doymuyor.mama veriyorum gaz yapıyor.sürekli bu döngü halindeyiz.sinirlerim çok yıprandı. Bebeğim i çok seviyorum ama normal ağlamıyor sürekli kriz halinde ağlıyor. Günümüzün %90 ı ağlamakla geçiyor.napmalıyım