Buse-5 23 haftalık hamileyim dişimde iltihap sorunundan dolayı dr augmentin 1000mg ilaç verdi kendi doktoruma sordum ama güvenemiyorum. Hamileliğinde antibiyotik kullanan oldumu çok korkuyorum bebeğime bişey olcak diye
burcuacrr Buse-5 ben kullandım sorun yok. Ben de disten dolayı kullandım. Iltihabin daha çok zararı var kullanın.
atlasannesiiii Buse-5 bende kovitten kaynaklı kullandım aile hekimim.ve ebe bir şey olmuyor antibiyotik te dediler ama inşallah öyledir 12 haftaligiz
blueberyy00 Buse-5 1000 mg çok değil mi bana acilde 500 mg yazmıştı bı doktor kendi doktoruma yazdım kullanma dedi kendisi bı antibiyotik yazdı 200 mg sadece
Beceriklianne Buse-5 bende Disimde iltihabı yüzünden aglarak Dr gittim hamileleri için antibiyotik yazdı kullandım şükür ohm 3 yaşında . Kayınvalidem çok kızmışti antibiyotik mi kullanır hamile nasıl annesin sen dedi ama şükür bişey olmadı ya artık yemek yiyemedigimi bilirim..ve şuan o dişim çekildi yeri boş 😃
Betulsen34 Buse-5 suan kullaniyorumidrar yolu enfeksiyonu. Icin. Birinci hamileleligimdede kullanmistim disim icib
Yamantosunannesi 1 hafta idrar ve kanda ağır enfeksiyondan hastanede yattım her gün antibiyotik verildi damardan canım. Yani kullanmak mı daha iyi kullanmamak mı bilmiyorum ama ben kullanmasaydım enfeksiyondan bebeği erken alacaklardı. Doktorunuza güvenin
CansuH Buse-5 Selam buse Ben 4 aylik hamileyim gecen ay idrar yolu enfeksiyonu oldum doktora gittim bana antibiyotik yazdi normal mi dedim ever dedi cogu hamile kadi i basina geliyommus tabi ben almanyada yasiyorum turkiyede nasil olur bilmiyorum ama endiselenme doktor yazdiysa
Nilufar_1996 Buse-5 bende dış için kullanmıştır 18 haftada falan hiç sıkıntı olmadi iltihaptan dolayı dişimi de çektirdim
Sinoooom Buse-5 hiç bir sorun olmuyor iltihap geçtikten sonra çektirinde doktor onaylı bu zamanlar oluyor diş çekimi dolgusu
kelebekimm Buse-5 Bn iki kere antibiyotik kullandım apse yapan dişinden dolayı. Enfeksiyon antibiyotik ten daha zararlı. Kanina geçerse eğer, bebeğine de gelebilir bunu unutma.