Nesgul552 Kızlar salı günü 5+3 olucaz nasipse kese ve bebeği görebilirmiyiz acaba içim içimi yiyor beklemek zor
kahvesever__ Nesgul552 6 haftalıkta gözüküyor galiba canım gözün Aydın bu Arada rabbim sağlıkla kucana almayı nasip etsin 😎
Aykurtilayda05 Nesgul552 canım ben 5+3 üm 4 haftalıkken keseyi gördüm ama daha kesenin içi dolumu gözükmedi
Nesgul552 kahvesever__ salı gel dedi düye gidiyorum öncesinde 3 tane düşük var kafayı yicem bu gidişle
Nesgul552 Aykurtilayda05 14nde gel Altan bakalım yada 15 ni bekle ultrAsonda görelim dedi kese görünse bebek görünmese bu sefer onu kafaya takıcam tekrar gidene kadar biraz da kendi kndime stres yapıyorum ama elimde değil
Aykurtilayda05 Nesgul552 canım ben 21 inde gidecem doktorum 21 inde gel içine bakalım boşmu dolumu doluysa eğer kalp atışınıda duyarız dedi zaten korkutma hiç kendimi hayırlısı neyse o olur stres bu süreçte bebek için sıkıntılı aklından çıkartmaya çalış
Aykurtilayda05 Nesgul552 ama alttan baktıklarında hemen gözükür çünki 5 haftalıkta alttan gözküyo ben alttan baktırmak istemediğim için 21 inde
Nesgul552 Aykurtilayda05 bende alltan baktırmak istemedim zaten 1 gün arayla çağırdı farkı yok inşaallah güzel şeyler duyarız
Aykurtilayda05 Nesgul552 inşallah canım benim Allahım kucağımıza sağlıcakla almayı nasip etsin hepimize inşallah
Pelinakcn 4+4 te karından ultrasonda görüldü bizim kese. Vajinal ultrason yaptırmayın diyorlar genelde düşük riskini arttırıyor diye o yüzden bende yaptırmadım doktorumda direkt karından baktı zaten
Nesgul552 Pelinakcn bnde düşük riski oluyor dye bildiğim için hiç istemiyorum inşaallah gerekte kalmaz