Kizlar 29 haftalık gebeyim , son bir haftadir rahmimde ağrı hissediyorum otururken , kalkarken yürürken ya da geceleri uyurken sağa sola donecekken donemiyorum, doktorum bebeğin ayaklarının aşağıda olduğunu bu yüzden baskı hissedeceğimi söyledi ama acı veriyor yani bu normal mi benim ilk gebeliğim bu o yüzden bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler