happybaby123 Selamlarr, 33+4 ten yazıyorum 😃 iki gündür adet olcakmış gibi hissediyorum kasıklarıma belime hafif hafif ağrılar giriyor bunlar doğum sancısı değil dimi yalancı sancı? Bebeğim erken doğcak diye bişi olur ona ve onu göremem diye çok korkuyorum.
Oznurkk happybaby123 aynı şeyi birkaç kez yaşadım. En son doktora gittim. İdrar yolları enfeksiyonu çıktı canım. Yine de doktoruna danış belki sancı da olabilir. Bilemezsin önlem almak gerekebilir. Beni nst ye bağladılar sancı çıkmayınca idrar tahlili yaptılar sonuca göre ilaç kullanıyorum 🥺
Svmbstp mercimek54 Gayet normal, kanama vs olmadığı sürece 11-12 haftaya kadar sürüyor yani benim öyle olmuştu. Ama geçiyor, kanama yoksa korkmayın :) Sağlıkla gelsin 🌸
happybaby123 Oznurkk ah bende zamanında çok çektim o iltihaplardan rahatsız edici bir durum geçmiş olsun 😔