Deletedmom455465 Kızlar doğumdan korkmuyorum tek çekindiğim rahmin genişlemesi ve dikiş. Normal dogumdan sonra eski haline dönüyor mu? Çok kafama takıyorum diyorum ya eşim benden soğursa ya çok geniş kalırsa. Dikiş kısmı ilerde kötü durursa
Aysimal Deletedmom455465 yapan arkadaşlarım var eski haline dönüyormus bende 38+2 bekliyoruz bakalım kızlar bende çok korkuyorum ya doğumdan sancılardan eski haline döner mi donmezmi daha hiç oralara gelip düşünmedim valla🙄
eymeninannesii Deletedmom455465 eski haline dönüyo hatta 40 im çıktıktan sonraki ilk ilişkide canım çok yanmıştı
MelekEzgi Deletedmom455465 eski haline dönüyor zaten doktor ona göre dikiyor. Dikiş atılıp atılmadığı da belli bile olmuyor ki benim çok fazla dikişim vardı, merak etmeyin ☺️
Gonul_enes Deletedmom455465 2 normal dogumim var ikiside epizyotemi li… su kadar soyleyim kizken daha genisti simdi dap dar afedersin
Deletedmom455465 eymeninannesii Buna çok sevindim 😂😂affedersiniz görüntüsü değişti mi? Hamile kaldiktan sonra sanki bikini bölgem karardı gibi hissediyorum
eymeninannesii Deletedmom455465 maalesef goruntu değişti bakalım benimde 2 ci doğumdan sonra nasıl olucak
Sybabyss MelekEzgi merhaba doğumdan sonra nasıl dikiş atılıyor acaba uyuşturulmadan canlı canlı mı dikiliyor hissediliyor ve acıyormu
MelekEzgi Sybabyss uyuşturuluyor tabii ki. Benim doktorum söylemişti şimdi küçük bi iğne yapıyorum diye ama söylemese de hissetmezsiniz. Hissedilen bir şey değil. Dikiş atılırken de hissetmedim. His ve acı yoktu. ☺️
Umran43- Sybabyss doğum dan sonra o dikiş atilma süresi sinek ısırığı gibi geliyor. Dikislerden korkmayın doğum için çok dua edin
SutlacimiYedimmiBen Deletedmom455465 bi dogumla genişleyecekse ohoooo😏 millet 10 taneyi normal doguruyor