Ben aşırı pkoslu olarak şuan 35 haftalıgım yaklaşık bi 5 ay doktora gittim yumurta tetikleyici ilaç kullandım klomen ve son olarak femara kullanmıştım daha sonra memlekete gitmek için doktoru bıraktım iki ay doktora gitmedim ama tekrar gitmeye karar verince bi test yapayım adet söktürğcğ kullanıp tekrar doktora başlarım dedim bi baktım hamileymişim gecikmede baya olmuştu yani 🥰 darısı başına yürüyüş yapmaya çalış oldugun kilodan bir de olsa düş çikolata vs bi süre yeme ama bence keçiboynuzu pekmezi tarzı şeyler ye ben son ay ondan yemiştim sonuçta bizim sorunumuz yumurtlama oldugu için onları besleyecek şeylere ye iç sogan kürü dene