D-92 bu hafta sonu belli olacak canım cuma günü gittik nst ye girdim bı problem çıkmadı ama suyu az biraz kız bebek doktor takip edicez dedi ,38+3 de alabilirz dedi 8 Mart Dünya kadınlar günü :) benimde istediğim bı tarih bu hafta sonu belli olacak :)