Bademhanim ay bende öyleyim içemiyorum bölsem bile Ama folik asit olarak folidoce öneririm o baya baya minnak yani ben onu kullandım gerisini icemezdim çünkü ve ilerleyen zamanlar için de korkma kan için kucup tüplerde şurup var ve d vitamini damla oluyor balık yağı da kullanıyorum ben ama onu da şurup olarak alıyorum doktor sorun görmedi kafana takma yani canım psikolojik mi değil mi bilmiyorum ama ne yaparsam yapayım büyük haplar gitmiyo bende 😂