denizz42 5 haftalık gebeyim moralmen bitiğim çok halsizim devamlı yatıyorum ve aşırı mutsuzluk var sizlerde de olan varmı bu durum?
Cananyildiz denizz42 bende 6+3 bende başından beri var o halsizlik hayattan soğumuşluk hissi hic birsey yapasım yok keyifsizlik normalmis hormonlardan 🤣