Merhaba arkadaşlar yaşadığım durum tam kanama olarak adlandırılır mı bilmiyorum ama sizlere danışmak istedim. 6+5 haftalık hamileyim. Büyük abdestimi yaptıktan sonra peçetede akıntımla karışık az miktarda kan gördüm. Bu durumu iki kere yaşadım. Bu kanama sayılır mı problem midir yada yaşayanınız var mı ?