Elfela Kızlarrrr ocak ayında hamiş kalanlar burda mı betalar kaç belirtiler var mııı ne zaman gidiyoruzzzz keseleri bebişleri görmeyee toplanınnnn 🎉🎊🎈
Busragurkan2712 Elfela beeeen, 6+0 keseyi gördüm, 4 martta 8+5 de de gideceğim insAllah kalp atışını duymaya. 💖 son adet tarihi 2 Ocak 🤓
Habus Elfela ben 🙌😍 5+2 beta 3 gün önce 6800 dü keseyi gördük ve cuma kese kontrolüne gideceğim inşallah bebeği de görürüm 😍
Elfela Busragurkan2712 ayy cok sevindim canımm tebriklerrr allah saglıkla kucagına almayı masip etsn.. ben de yeni öğrendimmmm 🙈
Bademhanim 10 ocak 4+6 👧🏻👶🏻 Reglime 5 gün kala beta ölçtürdüm 58,3 çıktı. 2 gün kala tekrar test verdim 260 😍 Doktorum perşembe günü keseyi görebileceğimizi söyledi çok heycanlıyım inşallah herşey yolunda gider hepimiz için 🥰
Elfela Bademhanim süperr güzel artmış canım maşallah🧿 allah saglıkla kucagına almayı nasip etsinn.. benim de son adetim 4 ocak çarşamba betam 66 cuma 187 cıktıı daha gitmedimmm
Elfela Melekprenses Bademhanim ates basması gibi bisey oluyo mu peki size bi anda atesim varmıs gibi hissediyorm sankiii
Melekprenses 13 Ocak son adet bende. Adetten 3 gün önce 7 şubatta kam verdim 34 çıktı perşembe tekrsr verdim 165 çıktı yarın tekrar kontrolüm var bakalım kese görecek miyim merak ediyorum çok
Busragurkan2712 Elfela ara ara yaşıyorum. Ya böyle midem kaynıyor bir şey yemek istemiyorum ama vicdanen zorla yiyorum. Midem bulanıyor ama çıkartmıyorummm çok değişik 🤣🤭
Melekprenses Elfela olmaz mı şimdi yine soyundum birazdan üşürüm yine resmen içim üşüyor bçr bakmışsın yanmışım benşm de dudaklarım yüzüm çok yanıyor
mercimek54 Benim ilk adet gunum 4 ocakta 8 ocakta bitti suan 5 haftaligim 4 mu sayılıyor 8 i mi sayılıyor
Elfela Habus yaa ne güzel masallah canımm bende biraz bekliyormm son adetim 4 ocak ama ben 35 günde bir adet oluyorm o yuzden gec döllenme olabilir diye bekliyormm biraz
Kbra1937 Adetim 2 gün gecikti aşırı mide bulantılarım vardı bi 10 gündur sabahları özellikle Bu persembe günü gebelik testi yaptım direk pozitif çıktı beta değeri yaptırdık akşamına hemen 1183 çıktı kaç haftalık hamileyimdir sizce salı günü doktora gideceğim kese de gözükür mü
Habus Elfela olabilir canım beklemek daha iyi zaten keseyi görsen de bebek görünecek mi diye bekliyorsun bebeği görsen kalp atışı olacak mı diye bekliyorsun her türlü bekleyerek geçiyor ilk aylar 😂 ben de çok erken öğrendim 3+5 ti daha o yüzden zaman geçmek bilmiyor 😂