Cotanakk Son üç gündür halsizlik ve baş dönmesi yaşıyorum bu durumu yaşayan oldu mu korkulacak bir durum mu acaba
Busra2013 Cotanakk bas donmesı bendede ara ara oluo 36+5 haftadsyım bıdr 2 gundur omuzlarım boynum agrıo sırtım agrıo
Cotanakk Busra2013 ben de 36+2 oldum bazen karnımın içi acıyor sanki ve benim de sırtımda ara ara ağrı oluyor ama baş dönmesi hiç olmuyordu akşamları özellikle sersem gibi oluyorum ve başım dönüyor
Cotanakk guzelbebegimmmmm ben de aynı sizin gibiyim hiç bulantı baş dönmesi olmamıştı bu zamana kadar doktoruma sordum akşam tansiyonun normalse korkma bol bol su iç az su içtiğin için olabilir dedi sizin de haberiniz olsun Busra2013
Cotanakk guzelbebegimmmmm siz kaç haftalıksınız ya ilk haftalarda bile baş dönmesi yaşamamıştım şimdi ne oldu anlamadım :(
guzelbebegimmmmm Cotanakk 36. Haftaya giricem. Benim de hiç bulantı baş dönmesi olmadı. 1-2 haftadır oluyor