Yoktu canım hiç birşey adet oldum ikigün 5tane Pet anca kullandım şimdi normal gebelik testi aldım onda çıkmadı erken gebelik te çıktı iki üç gün daha bekliyimdee öyle kaç vereyim bugün göğüslerime el vurulmuyor öyleki agriyor anlamadım ümitlerimizi alllah görsün ya 😔