Aylaaa11 9 haftalık hamileyim korona oldum bebeğe zarar verir mi yaşayan oldu mu süreci öksürüğüm var çok fazla bugün daha iyiyim ama korkuyorum dün ultrasonda kalp atışı falan iyiydi ama bugün biraz kasılma hissediyorum karnımın içinde
uzaldlal Aylaaa11 Bende 26 haftalığım 3. Günümdeyim ilk gün zordu ateşim vs vardı 2. Gün iyiydi hatta çabuk geçtiğini düşündüm şu an yine aşırı halsizlik var burun tıkanıklığı var. Doktorumla konuştum bebeğe zararının olmayacağını ama bol bol meyve ve su tüketmem gerektiğini söyledi umarım hafif atlatırız 🙏🏻
Panikliataklianne uzaldlal bende 37. Haftama girerken yakalandım aynı şekilde ilk gün ateş halsizlik boğazda yanma vs 2. Gün gayet iyiydim 3. Gün burun tıkanıklığı hadi tekrar başa sardık