Seymaa30 her bebeğin gelişimi farklı ama şuan ki aklimla ciksaydim alışverişe 0-3 ay 10 adet geçmezdi patikli ve eldivenli tulumlar asla almazdım benimki 40 çıktıktan sonra 6 ay kıyafetler giydirmeye başladım 0-3 ayları kalıp olarak çok küçük yapıyorlar e-bebek ve civil ağırlıklı yapmıştım alışveriş ikisinin kalıplarda çok dar.yeni doğanlarda bazen çok gaz problemi oluyor karın şiş olabiliyor o zaman lastik kısmı çok sıkıyor altlarda.onun için mümkün olduğu kadar 6-9 almak daha iyi.pamuklu ve ince kumaşlar alıp yazında giydirebilirisin canım.