Hasnur 6 haftalık hamişim ama yanlız hiç iştahım Yok böyle tüm gün aç kalsam kalırım aranızda böyle olan var mı ya yemek yiyemeyen 😔
BuseBasderici Hasnur bende öyleyim🙄 7 haftalık hamileyim canım hiçbir şey istemiyor. Yoğurt süt falan yiyip içiyorum
Defnenil Hasnur canım birşey olmaz zamanla acılır iştahın ama mutlaka yogurt sütünü yumurtanı ye gün içerisinde illa cok yemek zorunda deilsin
Hasnur BuseBasderici sen yine yoğurt süt ben hiç bişey eşim küçük sütleri diziyor dolaba hiç oralı bile olmuyırum acaba neden böyleyiz ya 😔
Gozdenur Benimde hic istahim yok. 15 haftalik olduk, acikiyorum ama yemek icin canim hicbisey istemiyo. Dolabi acip kapatiyorum. Az bisey yiyince doyuyorum. Umarim boyle devsm ederde kilo almam 🤣
Erdemgoktug 14 - 15 hafta da bir acıkmaya başlıyorsunuz daha da durmuyor zaten 🙈 hiç merak etmeyin bebek aç kalır die düşünmeyin o yanlış bir Bilgi sizin için önemli olan muz ve kaşar peyniri tüketin
goksum Bebek zaten sizden bağımsız besleniyor yani vücudunuzda onun ihtiyacı olan şeyler şu an mevcut ama ilerleyen aylarda depolar azalmaya başlayınca iştah açılıyor otomatik