Poyrazin_annesi Meraba 37 haftama gırdım bugun ıc camasırımda bı nohut tanesı kadar kan gördüm bişey olur mu yoksa normal mi 😕 bebegın hareketlerıne bakıyrm normal
Mahber Poyrazin_annesi Tecrübeli herkes nişan demiş. Valla ben bile heyecanlandım 🤗 hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın yavrunuzu inş 🤲🏼🌸
Dilara95 Poyrazin_annesi canım aynısı ama aynısı bende olmustu tam 1 hafta sonra doguma gıttım dogumun yakın aynısı resmen başıma gelmişti
TnE_ Poyrazin_annesi nişan geldi diye hemen doğum başladı anlamına gelmiyormuş merak etme :) sancın var mi yok mu onu takip et bir de bebeğin hareketlerine dikkat et :)
Poyrazin_annesi cgnduru yarın sabah kontrolum var. Sancım fln olmazsa yarın gtcm. Ama sancım fln olursa aksam acike gıderm
Poyrazin_annesi Mahber aslında ınternettende baktm ama pek nişana benzemıo benımkı oyuzden aklıma takıldı. Cnku kuru bı sekılde 1 damla akmış okadar
Mmmelzo Bende 36 haftalığım Cumartesi günü kontrole gidince dokturum kan gelmesi durumunda hastaneye gel nst’ye bağlan mutlaka dedi