Mrhaba kızlar 20+3 günlük gebeyim 2li tarama testim risksiz güzel çıkmıştı 3lü testmde orta risk çıktı ayrımtılı ultrason günüm geldi doktorın kesin yaptr dedi ben bu arada doktor değiştir üniverisite ücretli doktora gttim bir sorun görmedi bağırsaklrında az parlaklık var dedi bu olumsuz olucak bşy değil dedi bebekte sonra oda bni ayrıntılıya sıra verdi araştrma hastenesnde sıra buldım aldım yaptrdım peritolojide sıra yoktu bu arada neyse yaptrdım bir sıkıntı çıkmadı ama radyolog yaptı bağırsak parlaklığı şuan gözükmüyor yok dedi diğer şyler iyi çıktı tek bebeğin böbreğinde genişlme var dedi ama bu büyültülcek bşy değil doktorun anltr dedi bugunde peritonolijiden sıra geldi bana sizce tekrar yaptrmalımıyım peritonolojiye doktorda şeker yüklemsi yapıcak 3 hafta sonra bir sorun yok böbrekleini takip edicez dedi bu arada utrosona göre ben şuan 21+4 düm