Selam kızlar .kendimi tanıtıyım önce Kayseri’de yaşıyorum 23 yaşındayım.1 buçuk yıldır evliyim.hamile olduğumda 47 kiloydum ve bundan öncede boş gebelik yaşadığım için kürtaj olmuştum .bebeğimin eşinin belki bu sebepten belkide başka sebepten bilmiyorum ilk başta bebeğimin plezentası aşağıda dendi ve ben hamilelik boyunca hep nası doğurucam diye düşünüyodum sezeryandan da normal doğumdanda korkuyodum açıkçası sadece bebeğime odaklanıyodum doğum hakkında asla videodur bilgidir falan hiç ne izliyodum nede öğreniyodum.ve çatı darlığı falanda dediler iyice stres yapıyodum allah razı olsun eşim bir an yalnız bırakmadı beni ve süreci tamamladım.belkide okuduğunuz zaman size moral olur diye anlatmak istiyorum herşeyi.allah öyle bi yardım ediyoki rabbim herkese boyle doğum nasip etsin ama zamanında benım gibi zamansız olmasın 🤣 neyse anlatmaya başlıyorum .bu arada düşük riskim olmuştu kanamam vs ve haftalık iğne vurunuyodum erken doğum riskinide doktorum sürekli söylüyordu .ağrıma olursa gel bekleme diyodu neyse benim kontrolüm oldu hersey söylendiği gibi falan nyse benim o kontrol günü akşamı agrılarım olmaya başladı ama bende yerimde bir dakka duramayan biriyim temizlik falan herşeyimi yaptım son günlere kadar snra agrım oluyo bnde doğuma hazırlık agrısı zannedip duşa giriyorum rahatlıyorum yemek yaparken oturuyorum sandalye çekip agrı girince falan ve ben doğum agrısını etrafımdakilerin anlattığı kadarıyla cok rahatsız edici olarak bekliyorum falan normal regl sancısı gibi neyse yatıyorum dinleniyorum gecıyo doğumdan önce son 3 günden bahsedıyorum.snra neyse gece dönemıyorum sağıma soluma falan ama dayanıyorum yani belki dıyorum gaz sancısı .hemen doktora koşmayım megersem açılmalarım başlıyormuş ne bileyim😂 ilk doğumum ve başkasına göre cok acı cekecem ya o acıyı beklıyorum.😂 neyse son gün gece 12 de agrılar beni uyutmamakta başladı ben evin içinde yürüyüş yapıyorum geçiyo oturuyorum geçiyo duşa giriyorum geçiyo diyip o gece ugrasarak 5 e kadar oyalandım en sonunda tuvalet ihtiyacım gelıyo gidiyorum agrı bastırıyo tekrar gidiyorum dinleniyorum bu arada eşim hadi gidelim bi dıyo serum takarlar diyo çünki normal sakin sakin ağlıyorum ben bağırsam falan uçurup götürecek ama ben sakinim ve diyorumki doğum olsa suyum gelir kanamam olur falan hiç bişi yok bende neyse dedim hadi bi duşa giriyim geçmezse gidelim allahım o duştan zor çıktım ve öyle böyle değil agrılar nası sıklaştı ve biz eşimlede dakika tutuyorduk o anlattığım süre içersinde ve saçma şekildeydi diyodum bak normal agrı zaten dayanıyorum neyse gece sadece saat 5 i hatırlıyorum eşim üzerimi giydirdi ben dua oluyarak agrı girdikçe eşimde agrı kesildikçe beni güldürmeye çalışarak hastaneye gittik neyse kadın dedi hamılemısın bende oyle bi haldeyimki canım yanıyo hiç belli etmiyorum dedi açılman varsa nts ye bağlarız çünki biz bi serum takarlar falan diye gitmiştik zaten snra kadın beni o açılma bakılan koltuğa çıkardı ve dedi 8cm açılman var yanlış anladım zannettim anlamadım dedim dedi doktoru arıycaz ay allahım bende bi korku oluştuki nası çünki daha 35 haftalığız kızımla .nyse bana ıkınmayı nası yapacağımı söylüyorlar falan doktor geldi ve dedi çocuğun saçına dokunuyorum sen neden önce gelmedin nası dayandın 8 cm açılmaya dedi dedim ben normal sancı zannettim neyse hissediyorum doğum gerçekleşiyo biliyorum ama ben kendi canımı düşünüyorum ilk başta doktor dokundukça diyorum canım yanıyo napıyorsunuz .ebeler beni rahatlatmaya calısıyo falan ama oyle böyle degıl nası gerildim ben snra dedi doktor annesi bak cok az kalmış sen geniş yerdesin bebeğin daracık yerde senin ittirmeni bekliyo.ben o sözleri duyunca nası ittiriyorum ama dudaklarım patlıycak şekilde içimden dedim benim canımı alın ona verin .dua ediyorum sancı durunca falan en sonunda miniğim doğdu en sonunda öyle bi çığlık attımki doğum sürecinde bile çıtı çıkmayan ben bogazımın acısı 3 gün sürdü.şükür diye oyle bağırıyorum anlatamam bide bebeğimin ağladığını duydum nası ağlıyorum nası getirdiler öptüm öptüm snra dediler annesi nefes sıkıntısı var küveze götürcez üşümesin dedim götürün çabuk o iyi olsun 😢 ay hala etkisinden çıkamıyorum .doğduğunda 2490 gramdı .snra 1 hafta küvezde kaldı hastaneyi 3 saate bir giderek yol ettik eşimle beslemek için ilk dört gün sağdım snra emmeye başladı.şükür şimdi kucağımda .demem o ki güzel ve tatlı anneler size önce allah snra bedeniniz yardım ediyo .o kadar ay boşa stres olmuşum bebeğin eşi aşağıda sezeryan mı olucam diye .siz Allah’a sığının herşeyin en güzeli oluyo ben çok çok inanıyorum bilime güvenim var ama rabbim başka 🙏🏻Rabbim hamile olanlara kolay doğumlar nasip etsin bebek bekleyenlerinde kucağını doldursun .uzun olduysa hakkınızı helal edin ☺️☺️☺️☺️