Kızlar 35+2 hamileyim. Özellikle geceleri sağ ya da sol tarafıma yattığımda iki göğsümün arasında inanılmaz bir ağrı oluyor. Böyle karıncalı bir acı tarif edemiyorum ama kemik ağrısı gibi. Bu kaburga ağrısı mı anlamıyorum. Geçsin diye mecburen sırt üstü yatıyorum öyle olunca bile 1 saati buluyor anca o acının geçmesi yaşayan var mı?