Duru92 Dün sabah yaptığım testte daha koyuydu az önce böyle çıktı. Sizce gebelik mi?  
Ays_cskn Duru92 hayirlisi ile var benimde boyle cikmisti kandada pozitif gordum sukur kan tahlili ile kesinlestir bence hayirli olsun😊
Ays_cskn Duru92 yerinde duramayacak kadar siddetli degilse normal benim kasik harici karin ve bel agrimda oluyor mesela
eylulabla_oluyor Duru92 gebeliğimin ikisinde de bende öyle hissettim canm adet olacakmışım gibi oldu hep ama olmadım hayırlı olsun bu arada var bence de
Duru92 Yaaa çok teşekkür ederim hepinize 🥰tekrar üzülmek istemiyorum inşallah kanda da görürüm allahım isteyen herkese nasip etsin kimsenin gözünde koymasın 🙏🏻
Kbra1937 Merhabalar aranıza yeni katıldım Kan değerim 1183 çıktı hamilelik var degil mi kaç aylıktır sizce
Kbra1937 s_sila Teşekkür ediyorum canım kaç aylık olabilir persembe günü öğrendim test yaptırdım bu şekilde çıktı değerim salı günü doktora gideceğim daha da yukselir değil mi