6.ve 7. Haftada başlıyor. Şuan 7+5 deyim sabah kalkarken çok kötü mide bulantısı oluyor sonraki saatlerde mide yanmasına dönüşüyor. Ağızda çok kötü ve asitli bir tat oluyor. Doktorun söylediğine göre az az sık sık yemek gerekiyor. Baharatlı yağlı yiyeceklerden uzak duruyorum. Bu dönemde sulu gıdalar yemeyin. Kesinlikle mideniz bulanır.