Sld-kocbay Deniz2961 bende A101fen aldım ilk çocuğumdan da gerek görmedim ama şimdi ikinci olucagı için ihtiyac duydum ama daha kullanmadım denedik işe yarıyor gibi
Deletedmom27272 Deniz2961 ben almıştımm doğumdan önce bebeğim 2 aylık kullanıyorum çok memnunum bir sorun yaşamadım şimdiye kadar
Sld-kocbay Deniz2961 ilkinde ev sesisz duyardum ne olursa olsun ama ikincide ilk cocukdan duyamayız diye 😂ama dedigim gibi bana yeterli geldi kuzenim aldı kameralı telsiz bahalıydıfa baya 2000 bin tl ye ama ses kalitesi bana göre aynı oda aynı dedi sadeve kameresi yok cok da kameraya ihtiyac oldıgunu düşünmedim acıkcası
Deniz2961 Sld-kocbay Aynen katılıyorum sana cnm bazıları çok memnun bazıları hiç değil kivi den snrm beklenti meselesi uayndgnda agladgnda bana ses gelse yeter çok bı bklntm.yok acikcasi
sumeyyearas Bende bundan almayı düşünüyorum burda bekleyeyim bakalım ne dicekler . Trendyolda yorumlara baktım aslında Memnun kalan da vardı kalmayanda Benim de kafam karıştı Diğerleri çok pahalıydi Gene bu makuldu fiyatı..