Melek1111 Ahmetinannesi25 konakta yenidoğan bakım hemşiresi kuzenim .Bebeklere çok güzel bakıyorlar .Temel Bey var doktor ondan da memnun kalıyo herkes .Oradaki erkek doktorlar çok iyi
Betulgumus97 dilekogzcan doktor ismi vererek sormadık biz direk doğum ücreti diye sorduk sanırım genel fiyat bu şekilde