Bütçeniz varsa Atasam Aysın Hanım çok iyi çok tatlı bir kadın. 280e gidiyorum arada. Zorlandığımda devlete gidiyorum ama orada henüz bir doktorda karar kılamadım. Gitme diyebileceğim eğitim araştırmadaki Hanife Demirtürk, kendisi beni başka bir hastayla karıştırdı. O yüzden önermem.