bigunanneolucak Canım en iyisi hamilelik testi yapmak çünkü seninde dediğin gibi regl zamanı lh hormonu yeniden yükseldiği için ovulasyon pozitif gösteriyor benim de başıma geldi daha önce. Ya regl oluyorsun öncesinde leke geliyor ya da yerleşme kanaması olabilir dediğim gibi en mantıklısı test yapman. Rabbim en hayırlı zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin.❤️