Kızlar 36. Haftama girdim 3 gündür elimde hiç geçmeyen uyuşukluk var geceleri uyutmuyor güçsüzleşiyor kolum. Sürekli uykumdan uyanıp dolaşıyorum açılsın diye ama 5 dk sonra tekrar aynı.
Normal mi böyle olan var mı ??
Vücut artık ödem toplamaya başladı diye mi böyle oluyor acaba 🙁