Melisss007 Kızlar isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum yaptırıp memnun kalanlarınız varsa sayfa önerisinde bulunabilir misiniz bir de çiçek sepetinde uygun geldi nasıl güzel mi yaptıran var mı
AysunUgur Melisss007 canım ben bebeqon sayfasından yaptırdım eğer tam set istiyorsan, 11 parça falandı sanırım,gayet güzel geldi, en uygun fiyatlı orası yapıyo bildiğim kadarıyla,ben 1 ay önce 240 yaptırdım kargo dahil
Mylove Melisss007 https://resimyukle.io/r/3QGbo0o0Zi efsane takımları var güvenilir ilk bebiste eşimin polis arkadaşlarından almıştım adını falan yeri Ankara’da haftası dolmadan kapımdaydı takımım yazı tipine kadar foto atarak seçtik aşırı ilgili bi göz atın derim sayfaya
Limeveannesi Melisss007 ben daha yeni sipariş verdim çok.guzel elime ulaştı 3 parça eldiven şapka tüm 90 tl.cokta güzel.daha pahalilarina gerek yok.bence resim.atmayi bilmiyorum alabilsem size atardim çok.guzel olmus
Durununannesi46 MelekMervertlek henüz doğum yapmadım canım ☺️ Ama yıkadım ütüledim hiçbir solma olmadı şimdilik. Zaten en fazla 1 ay girecekler içine solmaz 1 ayda da ☺️