Şimdiye kadar sorun yoktu 35.haftaya girdigimden beri doğum kaygisi başladı sezeryan olucam zaten ilk gebelik şimdiden nasıl olucak stresi başladı..bir durgunluk etrafa boş gözlerle bakma mutsuzluk başladı bebeğe kavuşacağım için mutlu olmam gerekirken boşlukta ve tuhaf hissediyorum normal bir durum mu anlamadim sizde doğum yakınsa neler hissediyorsunuz hanımlar?