Geçen hafta çilek mobilyadan beşik aldım. Aldığım beşiğin görselini yüklüyorum sizlerde bakın, ilk bakışta çok beğendim almak istedim birde satış danışmanı indirimin son günü, 500 tl indirim var diyince bi gaza geldim. Ama beşiğin içerisinde hiç bir şey yok boş tahta beşik ve bir adet yatak var. İçerisinin herseyini kendim yapmak zorundayım beşiğe 2300 TL verdim. Nevresim, kenar koruma, cibinlik ve cibinlik askısı yok onları kendim dışardan yaptırıcaktım fiyat aldım bunlar 1000 TL ye yakın tutuyor. Beşik 3300 e gelmiş oluyor. Yatabileceği maksimum 2-3 sene. Sizce değer mi? Çok kararsızım fikir verir misiniz. 🙏🏿
