Sabah yataktan ilk kalktığımda 2 yemek kaşığı kadar şeffaf akıntı geldi öğlen eltilerim geldi yedik içtik evi temizleyip çıktılar saolsunlar biraz ağrılarım vardi yürümemde bile değişiklik vardi simdi oturdum bidaha akinti geldi 1 yemek kaşığı dolusu ama boyle seffaf beyaz karışımlı oyle aman aman bi Sancim da yok acaba cok ayakta kaldim diyemi yoksa doğum belirtisimi kızlar 2.gebeligim ama ilki cok ani ve erken oldugu için çözemedim bu arada 39+5 günlük gebeyim