Kızlar hemşireyim ben de.Size şöyle söyleyeyim her hemşire son sınıfta kadın doğum stajına çıkar doğumhane de buna dahil.Ay ne gebeler geliyordu size anlatamam.Sanki böyle 3-4 ay almamış da saç gibi olmuş Yani.Biz öğrenci olarak utanırdık çünkü erkek doktor doğum yaptırırdı.Doktor birşey der kınar diye kulağım onda olurdu 😂😂ama asla öyle bir şey olmadı doktorlar asla kıl tüy ilgilenmiyorlar emin olabilirsiniz.Umurlarında bile değil.Şimdi benim de doğumuma 1-2 haftam var jiletle banyoda alayım dedim mahvoldum resmen iki büklüm kalıyorsun.Alabildiğimi aldım alamadığım kaldı