Julide_01 Merhaba 24+4 gebeyim bugün karnımın altı sanırım rahim oluyor böyle sağ tarafında ağrı batma var. Sağ ayağımı ağrıtmaya başladı kanama bel ağrısı yok çok şükür doktoruma ulaşamadım bilgisi olan var mı acile gideyim mi lütfen yardım edin
Jan91 Julide_01 bende 24 haftayim dün oyle agrim oldu, ama hep doktora da kosmak istemiyorum utaniyorum, normaldır heralde