Betibella Gebelik belirtilerim düne kadar vardı ama dünden beri hiç yok normaldir değil mi (4 haftalık gebeyim)
Bebek-65 Betibella normal canım benimde oyle olmuştu ama hala icindr bir suphe varsa dr git stres yapma
busey_42 Valla bende 8 haftalıkken soğan yağ kokusundan nefret ederdim. Şuan 13 haftalık oldu sadece degjisk koku geliyor burnuma bende hissetmiyorum fazla arada gelip gidiyor 😊
Betibella busey_42 Fazla okuyup araştırmakta kötü sanırım sürekli kendimi dinliyorum neler oluyor diye Cevabınız için teşekkür ederim 🌸
Betibella Bebek-65 Bebek-65 teşekkür ediyorum 🌸 Ultrason ile gözükmüyor bu haftalarda vajinal muayene olur demişti doktor onaya cesaretim yok açıkçası