Merhabalar, hashimato tiroidi hastasıyım. gebeliğimi öğrendiğim gün 4 haftalıktı ve tsh’ım 32.2 çıktı. Şuan 5 haftalık, hemen ilacın dozunu arttırdık 15’e düştü. Ama bebekte zeka düşüklüğü oluyormuş. Genelde forumda hep 5-6 değerlerinden bahsedilmiş, benimki kadar yüksek bir değer sahibi olan ve sorun yaşamayan var mı? Çok tedirginim 😢