Merhaba anneler ve anne adayları şuan 30 haftalık hamileyim İstanbul’da yaşıyorum doğum korkusu başladı ve çocuk şuan ters olduğu için sezeryan yolu gözüküyor ama sizce evimde olduğum şehirde mi doğurmalı mıyım yoksa başka şehirde ailemin yanında mı ? Ailemin yanında ve sezeryan olursa eşim yetişebilir ve kardeşim doğum hemşiresi doğumum onun Hastanesi’nde ve eline doğacak İstanbul’da olursa evim küçük annemler kaynanamlar kalabalık olcak iki tarafta gelecek annemlerin evi büyük ben yatak odasında bebeğimle idare ederim 40. Akadar ama kafam karıştı napayım nerde doğurayım annemin evi rahat geliyor ama yol gözümde büyüyor burda da herkes üst üste olacak napayım nerelere gidem de doğuram ben tecrübelerinizi bekliyorum efendim 🙏🙏🥰🥰 rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın hayırlı doğumlar nasip etsin ❤️❤️