asliu_ Merhaba bebekleri hissediyor musunuz? Ben hala tam anlamıyla hissedemedim ilk gebeliğim tedirgin oluyorum var mi benim gibi olan 🥰🙏🏼
Mommyofkaju Haftadayım Ufak ufak başladı kıpraşmalar. Hiç takılmayın 20. Haftadan sonra daha netleşicek istemediğiniz kadar :) kilo alımınız nasıl? asliu_
Aselsevde asliu_ benim 2. Gebeliğim bnde hissetmiyrm canım senin gibi tedrgin oluyrm ama kişiden kişiye değişiyor.. hissedenler in cocuklari daha hiperaktif sanırım 😊
Ipekkarakus0 asliu_ bende gün içerisinde ara ara hissediyorum 19+4 haftalığım sanki bugün biraz daha hissettim ☺️
asliu_ Mommyofkaju yaa insallah oyle olur çikolata yeyip yattim hicbisey olmadi 😅 ben simdiye dek bulantilardan dolayi 1 kg vermistim verdigimi geri aldim ustune 1,5 kg daha aldim. Başlangıçtan beri 1,5 kg aldim yani 🥰
Ebrucm asliu_ bağırsak hareketleri gibi geliyor banada doktor 20.haftada tam net olacağını söyledi zaten
Ipekkarakus0 asliu_ gerçekten cok güzel bir duygu 🥰 ama bu seferde 3 saat hareketi olmasın bi panikliyırsun ahh anne olmak ☺️
Nesliihang Ben 16 haftalığım 3. Gebeliğim ilkinin kalbi durdu ikincisi kimyasal oldu oyüzden çok tedirginim ya biraz hareket hissetsem rahatlicam ama sanırım hissetmeye 1 ay daha var Allah herkese sağlıkla kucağa almaya nasip eder inşallah
asliu_ Nesliihang amin insallah ben de bebegin kalbi durur diye cok korkuyorum ama insallah olmaz oyle seyler iyi düşünelim iyi olsun her zaman, saglikla dogarlar insallah 🙏🏼🙏🏼