Basakgunay canım ben stricare diye bi krem kullanıyordum 4. Ayımdan sonra kullanmaya başladım birde yağ karışımı yaptım bi gün krem bigün yağdan sürdüm geceleri karnıma bitik sprey şişesinin içine tatlı badem yağı kayısı çekirdeği yağı susam yağı ve kakao yağı koydum hepsinden aynı ölçüde watsons tan almıştım hepsini bi gün kremden bi gün yağdan sürdüm şuana kadar hiç çatlağım yok 32 haftalığım kremim bitti sadece yağı kullanıyorum emilmesi uzun sürüyor üstüme bişey örtmeden biraz o şekilde uzanıyorum sonra uyuyorum size tavsiyem bacaklarınıza belinize aferdersiniz poponuza heryerinize sürmeye çalışın elimin uzanamadığı yerler hafif kırmızı kırmızı ayrılmaya başladı eşimden rica ediyorum o sürüyor arkama ama karnımda hiç yok şuanda maşşallah inşallah sizinde işe yarar ☺️