Sumeyyeadem Kızlar 39+5 haftalık hamileyim açılmam yok aynı durumda olan var mı açılmam olur mu olmazsa ne olur yardımcı olurmusunuz acaba
Aselinkooo Sumeyyeadem doğum yapacağınız zaman açılma olur sancıyla birlikte açılma oluyor 🤗 şuan olmaması çok normal.
Deletedmom727271 Suni sancı verme durumları olabilir devlet hastanesine gidiyorsanız. Ama açılmanız hiç yoksa sezeryan olur diye düşünüyorum tabi bunu daha iyi doktorunuz bilir. Sezeryan dan korkuyorsanız korkulacak bişi yok inanın. Sağlıklı doğumlar dilerim 🤲🏼😊
Sumeyyeadem Deletedmom727271 Özel hastaneye gidiyorum ilk hamileliğim umarım hersey gönlümce olur korkmamak elde değil 😔
Deletedmom727271 Sumeyyeadem doktorunuz sizi daha iyi bilgilendir. Normal veya sezeryan hiç önemi yok. Sizin ve bebeğinizin sağlığı daha önemli hangisi sizin için iyise o olsun. Gönlünüzden geçen neyse olsun inşallah 🕊️
SutlacimiYedimmiBen Sumeyyeadem tabiki normal bnm ikinci dogumda acilmam yoktu sanci başlayınca 3saat içinde tam acılma oldu
Zadekuzu Sumeyyeadem tabiki normal. Dogum belirtiniz yoksa açılma olmamasi normal. Daha cok sanci ile açılma olur ve artar.
Deletedmom727271 Sumeyyeadem rica ederim ne demek hamileyiz en iyi birbirimizi anlarız. İkinci gebeliğim benim neler yaşadığımı biliyorum. Korku hepimiz de oldu ama ağrısız sızısız olmaz iki türlü de değil mi sonuçta. Hiç korkmayın bebeğiniz nasıl doğmak isterse öyle gelir 😊
Gizemin-minnakI @Sumeyyeadem benim doktorum 40. Haftaya kadar bekliceğini gelmezse suni sancı verceğini söylemişti . Özele gidiyorum . Yeni doğum yaptım . Yaşadığım rahatsızlıktan dolayı sezeryanla doğum yaptım . Yani suni sancı da alabilirsiniz . Sezeryanla da doğurabilirsnşx.