Trkcnfnd71 ay hayırlısı ile sağlık ile kucağına al canım bebisini. Hastane çıkışı mutlaka vardır onun yanında bebeğe iç zıbın, alt üst takım 4 er tane al mutlaka. Bir de göğüs ucu kremi çok önemli yada kapak diyorlar. Kendine pet. Bebeğe ağız bezi al mutlaka. Bizim de Mart sonu doğum inşallah daha hiç bir hazirligim da yok.