###36+4 haftalık gebeyim###
Ankara da nst için gittiğim hastanede sancım çıkmış.. fakat ben hiçbirşey hissetmiyordum. Apar topar doğumhaneye aldılar günde 7-8 defa muayene ettiler ve en sonunda 1cm açıklık var dediler.. ben okadar bakmayla onların açtığını düşünüyorum..
neyse imzalayıp çıktım daha fazla dayanamadım. Doktorları dinlemeyip bu süreci evde geçirmek istedim tabiki haftada bir başka yerde muane oldum ve herşey yolunda olduğunu söyledi
Her anne gibi Bebeğim için en doğru kararı vermek istiyorum.
Böyle bi durum yaşan varmı?
Henüz 38 haftama gelmedim yani prematür bebek olma ihtimali hala var ve benim yaşadığım şehirde bebek yoğunbakımı yok.
Kendimi iyi hissediyorum..
*tecrübelerinize ve nasihatlerinize ihdiyacım var*