Kızlar merhaba. Benim de kızım 4 günlük henüz. Bugün doktora gittik 11.3 çıktı bilirubin seviyesi. Doktor bol bol emzirin ve emzirdikten sonra 2 çay kaşığı su verinki vücudundan atsın dedi. Ancak bizim şöyle bir durumumuz var. Bebeğim doğduğundan beri çok uyuyor. 2 saatte bir besleyebilmek için çok çaba sarfediyoruz. Sürekli uyuyor. Emzirirken bile gözleri kapalı. Sarılığı olup bu kadar ağır uyku problemi olan var mı?