AnneKbraaydn Kızlar 20 haftalık gebeyim üç dort gündür hareketlerini hissemediyorum ben mi abartiyorum acabaa Perşembe konrtolum var telaslandim ama 😑
gizzzy35 AnneKbraaydn Ben 20 haftalıkken hissettim sonra bir kesildi 24e kadar 😅 Düzensiz oluyor diyorlar endişe etmeyin ama çok panik yapıyorsanız sağlık ocağına gidin yarın kalbini dinleyin 🙏
Busraaydiiin1 AnneKbraaydn canım o haftalarda banada olmuştu cidden çok panik olmuştum ama çok şükür hicbirseyi yok bu haftalarda çok fazla uyuyorlar maalesef. 24 haftaligim şimdi durmuyor yerinde 🙈😄 detaylı ultrasona gittigimdede uyuyordu doktor naptiysa uyandiramadi seninkide uyuyordur sakın ol
Kubrailkan Ben ilkkez 19.haftanin sonunda hissetmiştim bence 20.hafta icin normal düzensiz hareketler ama 😐😐
Deletedmom727271 O haftalar da sürekli hissedilmiyor. 27.haftadan sonra düzenli olması gerekiyor. 25den sonra düzene girer endişe etmeyin. Daha o kadar güçlü değiller 😊
AnneKbraaydn Perşembe günü kontrolüm var zaten bir dönem tekmelerini hissediyordum evin tadilatı vardı bir kaç gün onlarla uğraştım evham yapıyorum herhalde karnima dokunuyorum filan
Mrymmstf Hiç hissetmiyorsan bence perşembe gününü beklememelisin ne kadar düzensizde olsa 3 gündür diyorsun bir gidip baksınlar bence