Ben de 23. Haftama bugün girdim çok şükür bende de kalça ve bacak birleşim yerinde bir acı ağrı var anlamıyorum ilk andan beri var yorulunca artıyor. Geçende bi dişim acıdı korktum çürüyor galiba inşallah doğuma kadar bekler 😂😂 onun dışında iyiyim galiba sizler nasılsınız