Son günlerimiz artık her an gelişini beklerken bebegimizin griple mücadele ederken buldum bedenimi eklemlerim ağrıyor aşırı halsizim ve ateşimde var nefes almakta da güclük çekiyorum son zmanlarda geçirilen grip bebege zarar verir mi bilginiz var mı
Normal dogum icin bekliyorduk bh durumda befes bile alamazken nasıl olur acaba doğumm 😓😓