Sjana valla canım ilgilenme de sorun yoktu ama ben oğlumda ki doğumumu asla ama asla unutamam sanırım bak benim ilk hamileliğim de 12.haftaya kadar devlete gittim doktorumuz erkekti ama çok tatlı bi adamdı biraz patavatsız mı desem biraz değişikti ama iyi bi doktordu aynı dönemde aynı hastanede görev yapan bi adam vardı oda emekli olmak için gelmiş sanırım bizim devlet hastanesine oğlumda 2li taramada bebek down sendromlu olabilir demişti ama o değiş şeklini hiçbir dr da görmedim bu zamana kadar zaten biz kendi doktorumuz gidince özel hastaneye geçmek zorunda kaldık öyle olunca neyse ordaki doktorumuzda çok iyi bi kadındı sorunsuz ilerledi herşey ama Adana’ya gittim neyse orda da sorun olmadı ta ki doğum zamanı gelinceye kadar ama diyorum ya tek duam sağlıkla ve sorunsuz oğlumu kucağıma almam oldu şimdi 2.ye hamileyim ve devlet hastanesine gidiyorum İstanbul’da Adana’ya gidince de özele gidecem orda da doktorumuz belli iyi bi kadına benziyor doğum doktorumuz Istanbul’da ki doktorumuz da iyi sen hiç bekleme canım başka doktor ayarla nerde yaşıyorsun özele gitmek zorunda zaten değilsin devlet olupta iyi doktorlar da var