Susu68 Iyi günler kizlarr size bir sorum olacak ben şuan 34 haftalık hamileyim, emzirme sutyen aldim suan iyi oluyor ama son aylarda göğüslerde çok büyüme oluyor mu bilgisi olan var mi ilk gebeligim ve hiç bir fikrim yok acikcasi
Zehra9616 Susu68 evet baya buyume oluyo sutte gelince ama extra almana gerek yok cit cit aparati alirsin o genisletir
eylulabla_oluyor Susu68 canım süt ilk gelince olmaz belki ama 1 aya en fazla bebek düzene biner emerse zaten göğüste düzenli üretir büyük kalmaz göğsün
Aselinkooo Susu68 ilk zamanlar kontrolsüz üretiliyor diye baya Bi şişiyor zamanla düzeliyor şuan oluyorsa ozaman da olur bence doğum öncesinden başlıyor büyümeye çünkü 😄
Susu68 Zehra9616 Aklıma gelmemişti eğer daha da büyüme olursa alayim mutlaka zaten normalde de kullanışlı birsey aslinda:)
Susu68 eylulabla_oluyor InşAllah canim ya fazla da emzirme sutyeni almadım 3 tane yeterli diye düşünüyorum ama normal sütyenle de sanki arasında çok fark yok gibi gelmişti hani illa çok çok lazım biseymis gibi de değil yine de hastaneden istemişlerdi. Bende deneyerek tecrübe edinicem insAllah insan neyin nasıl kullanışlı olup olmadığını süreci bilmeyince anlayamıyor:)
Susu68 Bebegininannesii ben şuan ki olcume gore aldim canim daha da büyümeye devam eder mi bilemiyorum ama 34. Haftamdayim Aslinda büyük al diyenlerde oldu çok buyur felan diye ama insan çok büyük görünce de morali bozuluyor bende öyle olduğu için şuan ki bedenime göre aldimm
eylulabla_oluyor Susu68 bana 2 tane yetmişti ama süngerli büstiyer gibi vs vardı rahat emzirebildipim onlarıda kullandım yeter 3 tane zaten bir süre sonra südyen takılmalı sarkmasın diye bence bekimki sarkmadı ama ablamlarda filan oldu ben çok şükür ilkinden tecrübeliyim kimseye bir şey sormaya danışmaya ihtiyaç duymuyorum kızımda yaptığım hatalarıda bunda yapmicam inşaAllah
EsengulC Susu68 emzirme sütyeni çok gerekli 3 yeterli ama kesin lazım bence diğer sütyenlerle emzirmek çok zor oluyor
Yesimtmr Susu68 çok çok önemli bişi atletde öyle normal südyeni kaldır indir çok sıkıntı ama onlarda çıt çıt özelikle bir yere giderken çok mükemmel oluyor
Poyrazin_annesi Bn emzırme sütyenı aldm e bebekten 50 lıraya hıc memnun kalmadm hemen 1 yıkamada seklı dln bozuldu. Bnde normal telsiz sütyen aldm cok rahat
Susu68 Poyrazin_annesi emzirirken çok fark var mı iki sutyen arasında Emzirme olan daha kolay felan diyolar hemen açılıyor diye
Susu68 eylulabla_oluyor insallah canim tecrübe edindin artik sen kendin için en güzeli en doğru olanını daha iyi bilirsin, yaşayarak öğreniyoruz gerçekten dışarıya sorsak herkes çok farklı şeyler söylüyor bide mesela sen memnun kalıyorsun ama başkası kalmiyo en iyisi kendi tecrübenle yaptığın
Susu68 Poyrazin_annesi aldığın model mi acaba küçük açılıyordu ki ben denedim az önce de açılmasına baktim tamamı açılıyor nerdeyse
eylulabla_oluyor Susu68 aynen öyle gerçekten ne emzik ne biberon bilmezdim ne iyisini en çok hangisini tutar çocuklar hepsini çok geç tecrübe ettim ama ders oldu mama bile vermedim kızıma deli gibi ilk iki gün bile düşünemedik şekerli su verdik sarılıpı kırkından sonra geçti