Taze_hamis tabikiiiii vardır her bebek aynı olacak diye bişey yok. Ki yanılma payları çok yüksek oluyor ben ultrasona inanmıyorum açıkçası. Çünkü benim için 3000 kilo üstü demişler 2600 doğmuşum, arkadaşıma 3500 dediler 2500 doğdu baska bi tanıdığıma da senin gibi küçük dediler kilosu az dediler daha kilolu doğdu. Sakın kendine sıkıntı edip endişe etme canım